هفت دلیل برای اینکه تور نوروز گرجستان را برای سفر انتخاب کنیم

در سفر به گرجستان با مناظر طبیعی بسیار زیبا و جاذبه های گردشگری فراوانی روبرو خواهید شد. به همین جهت مردم گرجستان لقب ایوان اروپا را بر کشورشان نهاده اند که برای این کشور زیبا  لقب مناسبی است. تور گرجستان یکی از پرطرفدارترین تورهای تعطیلات نوروز در میان مردم کشور عزیزمان است. هر ساله هزاران نفر به این کشور زیبا و شهرهای آن سفر می کنند تا از طبیعت فوق العاده و جاذبه های شهری نقاط مختلف گرجستان لذت ببرند. باتومی در ساحل دریای سیاه و تفلیس به عنوان پایتخت این کشور، دو مقصد گردشگری محبوب در این کشور هستند. تور نوروز گرجستان با هوای مطلوب بهاری گرجستان منتظرشماست تا یکی از بهترین خاطرات سفر را برای شما به ارمغان بیاورد. در این مقاله سعی داریم ۷ دلیل مهم برای انتخاب گرجستان به عنوان  بیان کنیم

– گرجستان آرمیده در کوهپایه کوه های زیبای قفقاز از طبیعت بسیار زیبایی بهره می برد که همین طبیعت باعث شده است هر ساله گردشگران بسیاری به این سرزمین سفر کنند. کوه های قفقاز بین شهر های باتومی و تفلیس واقع شده است که در روزهای آفتابی، در کنار هوای بسیار مطلوب این شهرها، این کشور را به یکی از زیباترین کشورهای جهان تبدیل کرده است. طبیعت کوه های قفقاز موهبتی الهی برای گرجستان است که در میان گرجی ها بسیار محبوب است.

تور گرجستان
پارک ملی توشتی(Tusheti) گرجستان از زیباترین پارک های دامنه کوه‌های قفقاز است که شما را به یاد طبیعت شمال اروپا می اندازد. باور کردنی نیست که در این کشور کوچک طبیعتی به این زیبایی وجود داشته باشد. مردم گرجستان به حفظ طبیعت اهمیت زیادی میدهند، همین امر باعث می شود در سفر به گرجستان از زیبایی های طبیعت گرجستان لذت ببرید.

– دومین دلیل عمده برای سفر به گرجستان مردم بسیار مهربان و مهمان نواز این کشور و سبز و زیبا هستند. مردم گرجستان به شدت خونگرم هستند و با گردشگران با مهربانی رفتار می کنند. مردمی آرام با فرهنگی غنی منتظر شما هستند تا در تورهای گرجستان یکی از بهترین لحظات خود را تجربه کنید.

– سومین دلیل برای سفر به گرجستان شهرهای بسیار زیبای این کشور است. یکی از بی نظیر ترین شهرهای گرجستان، پایتخت این کشور یعنی تفلیس است. در تور تفلیس شما با جاذبه های بسیاری آشنا خواهید شد که در کنار مهربانی و مهمان نوازی مردم شهر، لحظات خوبی را خواهید داشت.

– یکی دیگر از دلایل انتخاب تور نوروز گرجستان این است که گرجستان، کوچه ها و خیابان های شهری بی نظیر و سنتی خود را حفظ کرده است. در سفر به گرجستان و به خصوص در تورهای تفلیس مطمئناً از قدم زدن در فضای سنتی و فانتزی این کوچه ها غرق در آرامش و شادی می شوید. از فضای گرم و زیبای سنتی این کوچه ها برای ثبت تصاویر زیبا استفاده کنید تا خاطرات خود را با عمق بیشتری ثبت کنید .

– دلیل دیگر برای سفر به گرجستان این است که گرجستان بسیار ارزان تر از کشورهای دیگر اروپایی است. با توجه به ارزانی غذا و نوشیدنی در گرجستان، شما با هزینه مناسب می توانید تورهای گرجستان را تهیه کرده و به بازدید از جاذبه های این کشور زیبا بپردازید. معمولا غذاهای گرجی بسیار خوشمزه ، به یاد ماندنی و برای ذائقه ما ایرانی ها بسیار مناسب هستند.

– خانه های سنتی و بناهای تاریخی گرجستان یکی دیگر از دلایلی است که تورهای نوروز گرجستان را در لیست تورهای نوروز 98 که پر طرفدار هستند اضافه می کند. تورهای نوروز ۹۸ می‌تواند یک فرصت استثنایی برای شما باشد که کشورهایی مانند گرجستان را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنید که تاریخی پر فراز و نشیب و بناهای کهن بسیاری را در خود جای داده است .

– دریا سیاه و کوه های سرسبز در گرجستان طبیعت بسیار زیبایی برای گردشگران مهیا کرده است. همین فرصت باعث شده است که تور گرجستان یک تور پرطرفدار برای گردشگری چه در کشور ما و چه در میان گردشگران کشورهای دیگر باشد. هوای دلنگیز به خصوص در فصل بهار، یکی دیگر از دلایل انتخاب تور گرجستان نوروز است.

تور گرجستان

از جمله شهرهای مهم گرجستان باتومی و تفلیس هستند که حتما در تورهای گرجستان از آنها بازدید خواهید کرد. باتومی در ساحل دریای سیاه قرار گرفته است. ساحلی سفید و شنی در کنار کوه های سبز اطراف و هوای نیمه گرمسیری و معتدل در زمستان همه و همه باتومی را تبدیل به یک شهر زیبا و مقصد گردشگری اصلی برای گرجستان کرده است. با ما همراه باشید تا گرجستان زیبا را با هم کشف کنیم.

تور مسافرتی های مرتبط

تور استانبول
تور استانبول

تور استانبول 5 روزه

دروازه اروپا و آسیااستانبول دانلود پکیج زمان برگزاری  تور : مرداد ماه 1401 شروع قیمت از : 12.105.000 تومان – هر نفر پرواز : هواپیمایی

تور دوبی
تور تفلیس

تور گرجستان

کشور دریای سیاهباتومی تور ترکیبی گرجستان دانلود پکیج زمان برگزاری  تور : 28 مرداد تا 14 شهریور شروع قیمت از :7.700.000 تومان – هر نفر

تور دبی
تور امارات

تور دبی

سرزمین آسمان خراش هادبی دانلود پکیج زمان برگزاری  تور : آذر ماه 1400 شروع قیمت از : 7.900.000 تومان – هر نفر پرواز : هواپیمایی ماهان خدمات

تور پاریس
تور اروپا

تور سوئیس + فرانسه

سوئیس +ایتالیا+فرانسه+آلملن زوریخ+میلان+پاقیس+بارسلون پشنهاد شگفت انگیز دانلود پکیج کد تور : 22125 زمان برگزاری  تور : 18شهریور 1401 شروع قیمت از : 570 یورو +

تور لوزان
تور اروپا

تور سوئیس – لوگانو

سوئیس با طعم ایتالیاییلوگانو تجربه ای شگفت انگیز دانلود پکیج کد تور :22114 زمان برگزاری  تور : 20 مرداد 1401 شروع قیمت از :1190 یورو

عرشیان نامه - دانستنی های مرتبط

مهمترین توصیه های بهداشتی که باید در سفر رعایت کنیم
آشنایی با 8 موزه برتر زوریخ درسوییس
جاذبه هایی که در سفر به گرجستان نباید از دست داد
معرفی بهترین غذاهای گرجستان
بستن منو