تورهای هند
سفر به سرزمین هراز ادیان

پیشنهاد های ویژه و لحظه آخری را از دست ندهید

تور های هند

سرزمین هزار رنگ

سفری به سرزمین خدایگان

آشنایی با کشور هند

نام قدیمی کشور هند

 نگاهی به ریشه و نام قدیمی کشور هند بیاندازیم؛ در گذشته این منطقه را بهارات می نامیدند. در حال حاضر نام جدید این کشور یعنی هندوستان از فارسی شده ی واژه سانسکریت سیندو گرفته شده است. سیندو یکی از رودخانه های کشور هند بوده و فارسی شده آن هندو است؛ به همین دلیل است که امروز به این کشور هندوستان یا سرزمین هندوها گفته می شود.

اگر علاقه مند هستید تا به کشور زیبای هند سفر کرده و از این کشور خاص بازدید کنید لازم است تا اطلاعات کافی در رابطه با خصوصیات مردم هند داشته باشید. اولین خصوصیات بارز مردم هند مهربانی آن ها است. در صورتی که مردم هند با گردشگران خارجی مواجه شوند، به سرعت با آن ها صمیمی شده و شروع به پرسیدن سوال های مختلفی می کنند. این موضوع ممکن است برای بسیاری از افراد که شخصیت درونگرایی داشته باشند به عنوان یک چالش محسوب شود و کمی آن ها را معذب کند، اما مطمئن باشید که پس از یک یا دو روز به راحتی با این خصوصیت مردم هند کنار می آیید.
ویژگی دیگر مردم هند احترام گذاشتن به بزرگترها است. افرادی که سن و سال بالایی دارند، به خصوص پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ ها برای مردم این کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. نکته بسیار مهم و حائز اهمیت آن است که مردم هند بسیار خرافاتی بوده و اعتقادات بسیار عجیب مذهبی دارند. مهم است که بدانید نباید با اعتقادات مذهبی مردم هند شوخی کرده و به آن ها بی احترامی کنید. پیشنهاد ما این است که حتماً پیش از ورود به اماکن مذهبی مردم هند به خوبی رفتار آن ها را ببینید و تلاش کنید تا مثل آن ها باشید، چرا که کوچکترین بی احترامی می تواند شما را با مشکل مواجه کند

عرشیان نامه

مهمترین توصیه های بهداشتی که باید در سفر رعایت کنیم
آشنایی با 8 موزه برتر زوریخ درسوییس
جاذبه هایی که در سفر به گرجستان نباید از دست داد
معرفی بهترین غذاهای گرجستان
بستن منو