تور های اروپا
سفر به اروپا با عرشیان سیر

تورهای اروپایی

تور فرانسه
تور فرانسه
تور سوئیس
تور سوئیس
تور ایتالیا
تور ایتالیا
تور اروپا
تورهای ترکیبی

آشنایی با تور های اروپایی

اروپا مهد تکنولوژی و هماهنگی دنیای مدرن با تاریخی کهن و باستانی است. تور اروپا در کشور ما نیز پرطرفدار هستند و هر ساله مقاصد جدیدی از این قاره زیبا به روی گردشگرانی باز می شود . گردشگرانی که می خواهند تجربه های جدیدی از سفر داشته باشند. سفر به اروپا، گذشته از هیجان انگیز بودن ، گردشگران را با فرهنگ ها و زبان های مختلف آشنا می کند ، معجون بی نظیری از تفاوت ها و مشترکات را به یاد ما می آورد و فرصتی ایجاد می کند که با مردمان اروپا بدون واسطه برخورد کنیم . حس خوشایند آشنایی با فرهنگی جدید و مردمان آن همیشه انگیزه اصلی سفر بوده است و این انگیزه با سفر به اروپا صد چندان خواهد شد.

اروپا با داشتن کشورهای متعدد با نژادها، زبانها و فرهنگ های متعدد همیشه مورد توجه جهانگردانی بوده است که با اشتیاق فراوان از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب این قاره سبز و زیبا را می پیمایند تا با تفاوت های فرهنگی کشورها آشنا شده و با آثار تاریخی بازمانده از امپراتوری های بزرگ به قلب تاریخ سفر کنند.

شهرهای توریستی اروپا از استانبول که دروازه اروپا است تا قلب اروپا و شهر های رم، پاریس و بارسلون همگی با آغوشی باز از گردشگران پذیرایی می کنند. امکانات بی نظیر حمل و نقل هوایی و ریلی در کنار تخفیفاتی برای گردشگران که آنها را ترغیب به بازگشت به این قاره زیبا می کند، همگی به معنای این است که اروپا قاره گردشگری و تفریح است. از سویی دیگر جاذبه های گردشگری اروپا ، که دایره وسیعی از جاذبه های هنری، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی را شامل می شوند ، دلایل دیگری برای انتخاب تور اروپا است.

با مسافرت به اروپا و در تور ایتالیا با آثار باستانی به جا مانده از امپراطوری های بزرگ آشنا می شوید . در سفر به فرانسه با زیبایی های سبک معماری فرانسوی آشنا می شوید و جاذبه های بی نظیر شهرهایی همچون پاریس را خواهید دید. همچنین در تور فرانسه در شهر های آفتابی همچون نیس از سفر آرام خود لذت می برید .

با سفر به کشور سوییس که دروازه آلپ نامیده می شود با زیبایی های کوهستان و دریاچه ها زندگی می کنید، همچنین تور سوئیس سفر به سرزمین دریاچه ها و طبیعت فوق العاده کوهستان آلپ است. در تور مجارستان و تور جمهوری چک ، شهر پراگ و شهر بوداپست را می بینید که در نور و هنر غرق شده اند . در سفر به اسپانیا با مردمانی شاد آشنا خواهید شد که از هر فرصتی برای برگزاری جشن ها و فستیوال ها استفاده می کنند . تورهای اروپا هیجان انگیز و تجربه ای تکرار نشدنی است. در سفر به اروپا خاطراتی را ثبت خواهید کرد که در تمامی طول عمرتان همراه شما خواهند بود .

عرشیان نامه - دانستنی های مرتبط به تور اروپا

مهمترین توصیه های بهداشتی که باید در سفر رعایت کنیم
آشنایی با 8 موزه برتر زوریخ درسوییس
جاذبه هایی که در سفر به گرجستان نباید از دست داد
بستن منو