تور سوئیس

لوزان

سفری در دل شب های روشن لوزان

لوگانو

سفری به بام اروپا

ژنو

سفری خاطره انگیز به دور اروپا از ژنو
نگران ویزای اروپا نباشید
عرشیان سیر نماینده VIP سفارت سوئیس، شمارا سریع و آسان به تور اروپا میفرستد
به مشاوره نیاز دارید؟ همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید
اگر تمایل دارید مشاوران تخصصی ما با شما تماس بگیرند اطلاعات تماس خود را به ما بدهید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم
آشنایی با سوئیس

تور سوئیس مملو از جاذبه‌های خیره کننده‌ ای‌ است که هر بیننده‌ای را به تحسین وا می‌دارد. سوئیس این کشور کوچک اما زیبا، در طول تاریخ همواره بر اصل بی‌طرفی پایبند بوده، که باعث شده است از گزند هرگونه آسیبی در امان بماند؛ همچنین میزبان مجامع بین‌المللی است که بر اعتبار آن افزوده است.

این کشور با دریاچه‌ها و جاذبه‌های طبیعی بسیاری در دامنه کوه‌های آلپ، هرساله پذیرای میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا است. در این کشور هر چیزی سر وقت خود حرکت می‌کند، و دارای امنیت بالایی است. فرقی ندارد در چه موقعی از سال در این کشور هستید، در هر فصلی می‌توانید تفریح کنید.

پیاده‌روی تابستانی یا اسکی زمستانی. اغلب شهرهای این کشور در کنار دریاچه‌های زیبایی قرار گرفته‌اند که فرصت شنا و قایق سواری را فراهم می‌آورد. طبیعت به‌ قدری با این کشور مهربان بوده که حتی آب برخی از این دریاچه‌ها مستقیما قابل آشامیدن است. در کنار همه این زیبایی‌ها، فرهنگ چندگانه این کشور که تلفیقی از فرهنگ‌های کشورهای همسایه‌اش است، جاذبه‌های این کشور را دوچندان می‌کند. بی‌شک سوئیس یکی از برترین انتخاب‌ها برای سفر به اروپا است.

سوئیس، در دامنه کوه‌های آلپ از شمال به آلمان می‌رسد، از شرق با اتریش و لیختنشتاین (Liechtenstein) همسایه است، از جنوب با ایتالیا و از غرب با فرانسه مرز مشترک دارد. کشوری با جمعیت هفت میلیون و نیم که مساحت آن بالغ بر چهل هزار کیلومتر مربع است.

از قدیم کشور سوئیس دارای کشاورزی بوده، که این امر باعث شده این کشور دارای غذاهای سنتی باشد. غذاهای سوئیسی اکثرا با پنیر و شیرهای شکلات همراه است که در مقاله تجربه بهترین غذاهای سوئیسی در سفر به سوئیس به آن پرداخته ایم. نان‌های سنتی نیز دارای طعم ویژه‌ای است. نان و پنیر غذایی محبوب برای وعده شام است. مردم سوئیس نه تنها به غذا علاقه دارند تزئین سفره غذای هنگام صرف غذا، برای آنها اهمیت ویژه‌ای دارد.

برای سفر به سوئیس باید ویزای شنگن داشته باشیم؟

بله باید ویزای شنگن تهیه کنید

آیا تور سوئیس عرشیان سیر قسطی است؟

بله با عرشیان سیر می توانید به صورت قسطی به سوئیس بروید.

آیا با دریافت ویزای سوئیس می توان به سایر کشور های اروپایی رفت؟

بله، چون شما ویزای شنگن دریافت می کنید به هر کشور عضو ویزای شنگن می توانید سفر کنید

بهترین زمان برای سفر به سوئیس چه زمانی است؟

اگر تمایل دارید تا از هوای معتدل سوئیس لذت ببرید بهار و تابستان بهترین فرصت است.

اگر هم تمایل داشته باشید از اسکی و سرمای سوئیس لذت ببرید می توانید زمستان و پاییز سوئیس را تجربه کنید.

راهنمای سفر به سوئیس

کشور سوئیس واقع در اروپای غربی و کوهپایه‌های های آلپ، در شمال با آلمان، از شرق با اتریش و لیختنشتاین، از غرب با فرانسه و از جنوب با ایتالیا همسایه می باشد.

آب و هوای کلی سوئیس معتدل می باشد، اما بسته به منطقه جغرافیایی متغیر است. غرب و شمالغربی این کشور، بیشتر تحت تأثیر آب و هوای اقیانوسی اطلس قرار دارد، در شرق، تأثیرات آب و هوای قاره‌ی نمود بیشتری دارد. در مناطق شمالی سوئیس، دمای هوا معتدل و قابل قبول است. گاهی اوقات دمای هوا در تابستان می تواند گرم باشد و دمای هوا به 30 سانتی گراد برسد. (ولی به اندازه تهران گرم نیست) ولی عصرهای تابستان خنک است.

کوهپایه های آلپ، فلات سوئیس و کوه های ژورا مناطق تشکیل دهنده سوئیس می باشند. تقریبا هر شهر سوئیس دارای دریاچه‌ایی است، که پرندگانی مانند قو در آن در حال شنا هستند.

جغرافیا سوئیس

شهر های پرطرفدار سوئیس

تورهای برن
تورهای زوریخ
تورهای لوزان
تورهای ژنو
عرشیان نامه - دانستنی ها
مهمترین توصیه های بهداشتی که باید در سفر رعایت کنیم
آشنایی با 8 موزه برتر زوریخ درسوییس
جاذبه هایی که در سفر به گرجستان نباید از دست داد
معرفی بهترین غذاهای گرجستان
معرفی بهترین رستوران های ژنو
بستن منو