بهترین هتل های زوریخ

معرفی بهترین هتل های زوریخ

شهر زوریخ  در تور اروپا یکی از شهرهایی است که هر سلیقه‌ای را می‌تواند به عنوان یک مقصد سفر عالی راضی کند، مناظر طبیعی بی نظیر، ساختمانهای با معماری بسیار زیبا و رنگهای زنده و شاد خیابانهای شهر، موزه‌ها و کلیساهای بسیار دیدنی…. و خلاصه هر علاقمندی ای که داشته باشید در تور زوریخ می‌توانید ببینید.
در این مقاله بهترین هتل های زوریخ راکه شما می توانید در آن اقامت داشته باشید فراهم کرده ایم.

Hotel Bellevue Bern

هتل بلوو پالاس برن – هتل بلوو پالاس هتل 5 ستاره سنتی ، از سال 1913 در قلب برن واقع در مجاورت مجلس فدرال واقع شده است. قصر بلوو پالاس شامل یک رستوران لذیذ ، سونا و مرکز تناسب اندام می‌باشد. وای فای رایگان در دسترس است. هتل بلوو پالاس ، هتل رسمی دولت سوئیس است. در طول سالها میزبان مهمانان معروف مانند چارلی چاپلین ، ملکه انگلستان ، ژاک شیراک ، نلسون ماندلا ، سوفیا لورن ، بروس اسپرینگستین و فیدل کاسترو بوده است.

Hotel Bellevue Bern

Holiday Inn Zurich Messe Hotel

هتل هالیدی این مسه زوریخ – هتل هالیدی این مسه زوریخ بین فرودگاه و مرکز شهر واقع در کنار محل کنسرت معروف هالن استدیو ، نمایشگاه ها ، مرکز کنوانسیون و سالن تئاتر یازده قرار دارد.

Holiday Inn Zurich Messe Hotel

Sheraton Zurich Hotel

هتل شرایتون زوریخ – هتل شرایتون زوریخ یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر زوریخ واقع در کشور سوئیس است. این هتل ۶۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان ، پارکینگ ، پذیرش ۲۴ ساعته ، خدمات تبدیل ارز و خشکشویی اشاره کرد.

Sheraton Zurich Hotel

Swiss Hotel Florf

هتل فلورفف کارخانه تولید ابریشم در قرن نوزدهم بوده است. این عمارت اشرافی چندین سال است که جذابیت و شخصیت خود را در حالی که زیبایی مدرن را به تصویر می کشد حفظ کرده است. این هتل خوشبختانه آرام است. از جمله جاذبه های گردشگری اصلی این هتل رستوران گالت میلیو است که رستوران بسیار فوق العاده ای می باشد. این هتل با توجه به طرح قدیمی که دارد به نظر می رسد که تا حد زیادی توانسته ساختار خود را از سال 1590 حفظ کند. این هتل دارای محیطی آرام و زیبا است. وقتی از پنجره بیرون را نگاه می کنید با نمایشی زیبا از بوته های توت فرنگی مواجه خواهید شد. اما تنها با 10 دقیقه پیاده روی از استادلهوفن می توانید بازدید کنید.

Swiss Hotel Florf

Dulder Grand Hotel

برج های جادویی این هتل بهترین جایزه را به عنوان یکی از برجسته ترین مراکز شهر زوریخ به مهمانان تقدیم می کند. بازدید از برخی آثار هنری با کیفیت، یک سالن  آب گرم با مساحت 4 هزار متر مربع و یک رستوران از جمله امکانات این هتل هستند. با رفتن به برج های این هتل می توان دریاچه زوریخ و کوه های برفی را مشاهده کرد. موسیقی این هتل صدای آواز خواندن پرندگان است که آرامشی حقیقی به شما خواهد بخشید. هتل دولدر در سال 1899 افتتاح شد و تا به امروز برای جذب مهمانان برجسته از جمله وینستون چرچیل، راجر مور و سوفیا لورن به کار گرفته شده است.

dulder hotel

Eden Eve Las Hotel

 زیبایی این هتل در کنار دریاچه زوریخ چندین برابر خواهد شد. با حضور در این هتل با کافه های رنگارنگ پر از نوشیدنی رو به رو می شوید. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به غواصی اشاره کرد. هتل ادن ایو لاس تنها هتلی است که هم به مرکز شهر و هم به دریاچه دسترسی دارد. چشم انداز جنوبی این هتل پر از قایق های بادبانی پر زرق و برق است. یک پیاده روی پنج دقیقه ای در امتداد پیاده رو این هتل شما را به خانه اپرا و سپس ایستگاه قطار متصل می کند. چند دقیقه بیشتر پیاده روی کنید به بروکلیپلاتز خواهید رسید. جایی که می توانید با قایق به سفرهای لذت بخش بروید. در حالی که بخش های قدیمی شهر و خیابان های دارای مرکز خرید با 15 دقیقه پیاده روی در دسترس شما هستند. درهای داخلی هتل دارای گچ کاری های زیبا هستند. فرش های بسیار جذاب نگاه شما را به خود جلب خواهند کرد. این در حالی است که پالت رنگین کمان و مبلمان سیاه شما را از اقامت در هتل پشیمان نخواهند کرد.

Eden Eve Las Hotel

Park Hyatt Zurich Hotel

هتل پارک حیات زوریخ – این هتل پنج ستاره معاصر در قلب منطقه تجاری تجاری زوریخ واقع شده است و تنها چند دقیقه از خیابان خرید بهنوف تراس مد روز ، دریاچه زوریخ و شهر قدیمی‌است. این باشگاه سالن بدنسازی با یک استراحتگاه ، حمام بخار ، سونا و اتاقهای درمان دارد.

Park Hyatt Zurich Hotel

Romantic Hotel

 هتل رومانتیک که در کنار دریاچه زوریخ واقع شده است از قلعه باروک بیرون را تماشا می کند. جذابیت این هتل ورود به دنیای قدیم با تصویر زمینه راه رو، مبلمان عتیقه و لوسترهای شیشه ای است. اکثر اتاق ها دارای یک بالکن هستند و یک رستوران عالی فرانسوی نیز در این هتل وجود دارد. فقط دو دقیقه پیاده روی نیاز است تا از هتل به استادهوفن برسید. به طور منظم 3 دقیقه پیاده روی نیز شما را به ایستگاه اصلی زوریخ می رساند. بالکن های این هتل برای تماشای مردم خیابان بسیار مناسب است. هتل ها از یک صندلی چرمی در اطراف شومینه برخوردار هستند. در کنار راه رو آینه های بزرگ وجود دارد و با ظروف چینی پوشانده شده است. شما هتل را مانند یک خانه بزرگ که متعلق به خود شماست تصور می کنید.

Romantic Hotel

اگر با تور سوئیس به این کشور سفر خواهید کرد لیست هتل هایی که برای شما انتخاب کرده ایم بهترین انتخاب برای اقامت در شهر زوریخ است.

تور مسافرتی های مرتبط

تور پاریس
تور اروپا

تور سوئیس + فرانسه

سوئیس +ایتالیا+فرانسه+آلملن زوریخ+میلان+پاقیس+بارسلون پشنهاد شگفت انگیز دانلود پکیج کد تور : 22125 زمان برگزاری  تور : 18شهریور 1401 شروع قیمت از : 570 یورو +

تور لوزان
تور اروپا

تور سوئیس – لوگانو

سوئیس با طعم ایتالیاییلوگانو تجربه ای شگفت انگیز دانلود پکیج کد تور :22114 زمان برگزاری  تور : 20 مرداد 1401 شروع قیمت از :1190 یورو

جاذبه های لوگانو
تور اروپا

تور سوئیس و ایتالیا

فرانسه با طعم ایفلپاقیس تور فرانسه دانلود پکیج کد تور : 22216 زمان برگزاری  تور : 21 مرداد 1401 شروع قیمت از : 690 یورو

تور اروپا
تور اتریش

تور سوئیس + فرانسه + اتریش

سوئیس + آلمان + اتریشلوزان + بن + وین سوئیس+آلمان+اتریش دانلود پکیج کد تور : 22121 زمان برگزاری  تور : پاییز1401 شروع قیمت از :

تور سوئیس
تور اروپا

تور دور سوئیس 7 روزه

تور دور سوئیسلوزان – لوسرن – زوریخ دانلود پکیج کد تور : 20213 زمان برگزاری  تور : 7 فروردین ماه 1399 شروع قیمت از : 1190

عرشیان نامه - دانستنی های مرتبط

مهمترین توصیه های بهداشتی که باید در سفر رعایت کنیم
آشنایی با 8 موزه برتر زوریخ درسوییس
جاذبه هایی که در سفر به گرجستان نباید از دست داد
معرفی بهترین غذاهای گرجستان

تور های خارجی پر طرفدار

  • تور های دبی
  • تور های گرجستان
  • تور های اروپا
  • تور های ترکیه
  • تور های تایلند

خدمات مسافرتی و گردشگری

  • رزرو هتل در سراسر جهان
  • فروش آنلاین پرواز چارتر
  • برگزاری تور های نمایشگاهی
  • اخذ ویزا و خدمات پیکاپ
  • مجری تور های ارزان

عضویت در خبرنامه و دریافت پیشنهاد های ویژه

بستن منو