تور چین فرصت دیدن زیبایی های شهر اعجاب انگیز پکن

اولین چیزی که در سفر به چین نظر شما را جلب میکند وسعت و شلوغی شهر های چین است و زیبایی مثال زدنی که شما را مبهوت خواهد کرد. یکی از این شهرها و البته مهمترین آنها در سفر به چین، شهر پکن است که فوق العاده محبوب و پرطرفدار است. در تور چین، شما با زیباییهای شهر پکن بیشتر آشنا خواهید شد. در اینجا قصد داریم چند جاذبه گردشگری پکن را معرفی کنیم که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

پکن شهر باستانی چین و پایتخت این کشور است و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای دنیا است. جمعیت این شهر به ۲۱ میلیون نفر می‌رسد. البته پکن پرجمعیت ترین شهر چین نیست و در واقع پکن در رده دوم و شانگهای مرکز تجارت چین در رده نخست این رده بندی قرار دارد.

در سفر به پکن ،جاذبه های گردشگری و عجایب بسیاری را خواهید دید که یکی از این عجایب مدرن فرودگاه بین المللی پکن است که دومین فرودگاه پر ترافیک دنیاست. شهر باستانی پکن سابقه تاریخی طولانی دارد و قدمت آن به سه هزار سال پیش باز می‌گردد.

این شهر در قرون اخیر به عنوان پایتخت چین انتخاب شده است و از این نظر در بین شهرهای جهان بی نظیر است. در سال ۲۰۰۸ پکن میزبان المپیک بود، البته این شهر در سال ۲۰۲۲ هم به عنوان میزبان المپیک زمستانی انتخاب شده است.

این شهر از نظر جغرافیایی در شمال چین قرار گرفته است و در شمال این شهر رشته‌کوه‌های سبزی را خواهید دید که به جاذبه‌های شهر رونق بیشتری بخشیده اند. در پکن می توانید از دیوار چین نیز بازدید کنید. سفر به چین و به خصوص تور پکن فرصتی برای آشنایی با جاذبه هایی است که در ادامه با آنها خواهیم پرداخت.

تور چین

جاذبه هایی که در سفر به پکن شما را مبهوت خود خواهند کرد.

– اولین جاذبه هایی که نظر گردشگران را به خود جلب می‌کند دیواربزرگ چین، این شاهکار معماری دوران باستان است. این دیوار از غرب تا شرق کشور چین کشیده شده است و ۲۷۰۰ سال قدمت دارد. دیوار چین که برای مقابله با هجوم اقوام متخاصم مانند دیواری محکم و سدی نفوذ ناپذیر در مقابل حملات استفاده می شده است، هم اکنون به یکی از پر بازدیدترین جاذبه های گردشگری جهان خود نمایی می‌کند.

دیوار چین در واقع سمبلی از معماری، فرهنگ و تلاش و پشتکار چینیان باستان است که هنر خود را به شکل دیواری بزرگ در آوردند و اثری زیبا و ابدی را برای نسل های بعد از خود به یادگار گذاشتند. در سفر به پکن حتما از این دیوار باشکوه دیدن خواهید کرد که بر فراز ارتفاعات پکن با وقار و با صلابت در جای خود ایستاده است.

– شهر ممنوعه که اکنون دیگر ممنوع نیست و بازدید از آن برای عموم گردشگران آزاد است ،در سال ۱۴۰۶ میلادی ساخته شد و  در طول تاریخ حیاتش ۲۴ امپراطور در آن اقامت داشته اند. این شهر کاملترین مجموعه معماری چینی را به نمایش می گذارد که در مساحتی حدود ۷۲ هکتار بنا نهاده شده است . شهر ممنوعه کاملاً با فرهنگ تشریفاتی زمان خود ساخته شده است و همه رنگ ها ، شیوه معماری و تزیینات آن نمایانگر زندگی اشرافی امپراطوری های چین است. تعداد بیشمار اتاق‌ها ، قصرها و تالارهای این مجموعه جمعا به حدود بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ اتاق تالار می‌رسد که در نوع خود بی‌نظیر است. این مجموعه را در تور چین خواهید دید و از وسعت و شکوه آن شگفت زده می شوید.

– از دیگر جاذبه‌های گردشگری پکن می‌توان به قصر تابستانی اشاره کرد که نمادی از طراحی باغ های چینی است و در نوع خود کم‌نظیر است. در این مجموعه می توانید از چشم انداز طبیعی با پل‌ها ، قصرها و معابد که به دست بشر ساخته شده اند، دیدن کنید. دریاچه کونمینگ و تپه ای به نام تپه عمر طولانی از مهمترین عناصر تشکیل دهنده این اثر تابستانی زیبا هستند. در غروب آفتاب این قصر بسیار زیباست و شما را با زیبایی خود به وجه خواهد آورد. شما می‌توانید در سفر به چین از دیدن این قصر زیبا لذت ببرید.

– معابد بسیاری را در چین می توانید بیابید، اما معبد آسمانی بزرگترین و معروفترین آنهاست که در شهر پکن قرار دارد.این قصر در واقعه قربانگاه باستانی برای حکم فرمایان چینی بوده که برای نسل حاضر به یادگار گذاشته شده است. این معبد یکی از جاذبه های گردشگری پکن به شمار می رود. این قصر زیبا که در سه طبقه ساخته شده و به شکل مدور بنا نهاده شده است هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به سمت خود جذب میکند.

– اگر می‌خواهید بزرگترین میدان آسیا را ببینید به میدان تیان آن من بروید که در پکن قرار دارد. این میدان در مرکز شهر پکن قرار گرفته است و یکی از بزرگترین میادین دنیا به حساب می‌آید. در این میدان که با گلها و چمن کاری بسیاری تزئین شده است ، همیشه انبوهی از گردشگران را خواهید دید که برای ثبت تصاویر به یاد ماندنی به میدان آمده اند.

– آرامگاه و معبد مینگ نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری پکن است. این آرامگاه که در ۵۰ کیلومتری شمال غرب پکن قرار گرفته شامل آرامگاه های متعددی از پادشاهان سلسله مینگ است که هفت معبد را شامل می‌شود. آرامگاه مینگ از سبک معماری و تزیینات ویژه ای بهره می‌برد و یکی از برترین جاذبه های گردشگری پکن به حساب می‌آید.

جاذبه های گردشگری که در بالا به آنها اشاره شد، تنها بخش کوچکی از جاذبه‌های گردشگری پکن است که در تور چین آنها را خواهید دید. اما این جاذبه ها فقط به موارد اشاره شده بالا محدود نمی شود و پکن پر از زیبایی ها و پر از پارک هایی است که هرکدام میتواند یک دنیا زیبایی را در خود بگنجاند. پارکهای زیبا ، مردمان خونگرم و همینطور شهری ارزان برای مسافران و گردشگرانی که از چهار سوی دنیا به این شهر آمده اند تا تجربه ای بی نظیر از سفر به چین را رقم بزنند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد تور چین و سفر به پکن با کارشناسان ما تماس بگیرید

تور مسافرتی های مرتبط

تور استانبول
تور استانبول

تور استانبول 5 روزه

دروازه اروپا و آسیااستانبول دانلود پکیج زمان برگزاری  تور : مرداد ماه 1401 شروع قیمت از : 12.105.000 تومان – هر نفر پرواز : هواپیمایی

تور دوبی
تور تفلیس

تور گرجستان

کشور دریای سیاهباتومی تور ترکیبی گرجستان دانلود پکیج زمان برگزاری  تور : 28 مرداد تا 14 شهریور شروع قیمت از :7.700.000 تومان – هر نفر

تور دبی
تور امارات

تور دبی

سرزمین آسمان خراش هادبی دانلود پکیج زمان برگزاری  تور : آذر ماه 1400 شروع قیمت از : 7.900.000 تومان – هر نفر پرواز : هواپیمایی ماهان خدمات

تور پاریس
تور اروپا

تور سوئیس + فرانسه

سوئیس +ایتالیا+فرانسه+آلملن زوریخ+میلان+پاقیس+بارسلون پشنهاد شگفت انگیز دانلود پکیج کد تور : 22125 زمان برگزاری  تور : 18شهریور 1401 شروع قیمت از : 570 یورو +

تور لوزان
تور اروپا

تور سوئیس – لوگانو

سوئیس با طعم ایتالیاییلوگانو تجربه ای شگفت انگیز دانلود پکیج کد تور :22114 زمان برگزاری  تور : 20 مرداد 1401 شروع قیمت از :1190 یورو

عرشیان نامه - دانستنی های مرتبط

مهمترین توصیه های بهداشتی که باید در سفر رعایت کنیم
آشنایی با 8 موزه برتر زوریخ درسوییس
جاذبه هایی که در سفر به گرجستان نباید از دست داد
معرفی بهترین غذاهای گرجستان
بستن منو