سفر به مونیخ ، قلب زیبایی های آلمان را کشف کنید

مونیخ، شهر کلیساهای تاریخی و زیبای آلمان است. این شهر مرکز ایالت باواریا آلمان می باشد و همچنین یکی از سه شهر بزرگ این کشور است. شهر مونیخ شهرت خود را مدیون زیبایی های شهری ، بناهای تاریخی و گالری های شگفت انگیز خود است . مونیخ رودخانه ایزار (Isar) را در دل خود دارد که در رشته کوه های آلپ بایرن سرچشمه می گیرد.

مرکز شهر مونیخ، میدان بزرگ مارین پلاتز (Marienplatz) است که مرکز بناهای تاریخی و قلب گردشگری این شهر است .این میدان جایی است که می توانید تالارهای قدیمی و مدرن را در سفر به مونیخ ببینید.


از جمله کلیساهایی که در سفر به مونیخ نظر شما را جلب خواهند کرد، کلیسای باستانی پیتر است که در مرکز شهر قرار دارد. تاریخ ساخت این کلیسا مربوط به تمدن روم باستان است. در مونیخ زیبا می توان از کلیسای جامع مریم مقدس (Frauenkirche) که در نوع خود بی نظیر است و به جرات می توان گفت شناخته شده ترین کلیسای مونیخ است و کلیسای میخائل (Michaelskirche) که در عصر رنسانس ساخته شده و بزرگترین کلیسا در شمال رشته کوه‌های آلپ است بازدید کرد.

 همچنین در تور آلمان و سفر به شهر مونیخ گردشگران پارکهای متعددی را خواهند دید که بسیار زیبا هستند. مونیخ لبریز از زیبایی های شهری است که یکی از این باغ های پر طرفدار باغ انگلیسی می باشد که جزو بزرگ ترین پارک های ساخته شده در محوطه شهرهای جهان است.از دیگر جاذبه های مونیخ می توان به گالری ها و موزهای مختلف این شهر اشاره کرد که در تور مونیخ نباید بازدید از آنها را از دست داد.

در تور آلمان به دیدن باشکوه ترین جاذبه های مونیخ بروید

کرسی سلطنتی باشکوه مونیخ (Munich’s Magnificent Residenz )

کرسی سلطنتی مونیخ در واقع یک کاخ سلطنتی بوده است که اقامت چند دوک ، پادشاه و شاهزاده را به خود دیده است. این کاخ محل تاج گذاری بسیاری از شاهان بایرن بوده است که بدون شک زیباترین کاخ آلمان نیز است .مجموعه کاخ های این کرسی سلطنتی، شامل سه بخش مجزا و اصلی هستند که ساختمان محل تاج گذاری ، کرسی سلطنتی و ساختمان فستزال (Festsaalbau) می شوند. اولین بخش این مجموعه باشکوه در سال 1579 ساخته شد که اکنون بخشی از موزه رزیدنتس مونیخ است. در کنار این موزه کلیسای دادگاه قدیس ها(Allerheiligen-Hofkirche) و تئاتر کوویلیه(Cuvilliés) قرار دارد .

تور آلمان

باغ انگلیسی(The English Garden)

باغ انگلیسی مونیخ بزرگ ترین و زیباترین پارک آلمان است که با دریاچه مصنوعی و رودهایی که به زیبایی پارک افزوده اند، محل مناسبی برای استراحت و پیک نیک مونیخی ها است که البته در بین گردشگران خارجی هم بسیار پرطرفدار است. این پارک بزرگ دارای یک رودخانه ای 9 کیلومتری است که محل تفریح و استراحت فوق العاده ای را فراهم کرده است.

فراونکیرشه ‌ Frauenkirche یا کلیسای جامع مریم مقدس

کلیسای جامع مریم مقدس مونیخ یک کلیسای باعظمت در جنوبی شهر بایرن است که به سبک گوتیک ساخته شده است. دیواره های بلند و برج‌های بلند دوقلوی 100 متری‌ با گنبدهایی به سبک معماری رنسانسی‌، مشخصه‌ی این کلیسا به حساب می‌آید. شما در این کلیسا می توانید رد پای عجیبی را ببینید که گفته می شود رد پای شیطان است!

مارین پلاتز (Marienplatz)

میدان مارین پلاتز به اندازه شهر مونیخ قدمت دارد و در طول تاریخ همیشه به عنوان میدان اصلی این شهر به حساب می آمده است . این میدان بی نظیر با آثار تاریخی بسیاری که دور تا دور میدان قرار گرفته و فواره زیبایی که در آن وجود دارد، بسیار پرطرفدار است. این میدان مرکز خرید محبوبی بین گردشگران است که می توانید در تور نوروز مونیخ خرید های خود را از این میدان انجام دهید.

سالن جدید شهر (The New Town Hall)

اگر می خواهید از برجی 85 متری تمام شهر را زیر پای خود داشته باشید به سالن جدید شهر مونیخ سر بزنید . سالن جدید مونیخ مشرف به میدان مارین پلاتس است و نمای زیبایی را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد .دیدن این سالن زیبا را در تور آلمان و بازدید از شهر مونیخ از یاد نبرید

تور آلمان

کلیسای آزام (Asam Church)

کلیسای نفس گیر آزام یک کلیسای منحصر به فرد است. با نمای بیرونی فوق العاده که حس احترام و عظمت را القا می کند و درون این کلیسا که با مجسمه های گچی ، نقاشی های خارق العاده دیواری و رنگ روغن به شدن شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. همین یک کلیسا کافی است که سفر به مونیخ را  به خاطره انگیزترین تجربه سفر شما  تبدیل کند.

در محراب بزرگی که در قلب این کلیسا قرار گرفته است، آرامگاه شیشه ای را خواهید دید که تندیس قدیس کلیسا را در خود دارد و به وسیله چهار ستون زیبا و عجیب محافظت شده است .

کلیسای سنت مایکل (St. Michael’s Church)

کلیسای سنت مایکل که قبلا نیز به آن اشاره شد به عصر رنسانس باز می گردد و در سال 1597 ساختمان آن تکمیل شده است. این کلیسا مجموعه بی نظیری از هنر و معماری است که سردابه سلطنتی و آرامگاه دوک ها و پادشاهان را در خود جای داده است. محراب به طبقه و تندیسی از سنت مایکل که در حال جدال با شیطان است نیز از دیگر مشخصه های بی نظیر این کلیسا هستند .

کاخ ها و کلیساهای بی نظیر دیگری هم در مونیخ وجود دارند که در تور آلمان حتما از آنها بازدید خواهید کرد. اما زیبایی های مونیخ به همین چند مورد اشاره شده محدود نمی شود. مونیخ مناظر زیبا و خارق العاده ای را در خود جای داده است که بی شک از دیدن آنها سیر نخواهید شد.

تور مونیخ فرصت خوبی برای درک این زیبایی ها است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور آلمان با کارشناسان ما تماس بگیرید 

تور مسافرتی های مرتبط

تور استانبول
تور استانبول

تور استانبول 5 روزه

دروازه اروپا و آسیااستانبول دانلود پکیج زمان برگزاری  تور : مرداد ماه 1401 شروع قیمت از : 12.105.000 تومان – هر نفر پرواز : هواپیمایی

تور دوبی
تور تفلیس

تور گرجستان

کشور دریای سیاهباتومی تور ترکیبی گرجستان دانلود پکیج زمان برگزاری  تور : 28 مرداد تا 14 شهریور شروع قیمت از :7.700.000 تومان – هر نفر

تور دبی
تور امارات

تور دبی

سرزمین آسمان خراش هادبی دانلود پکیج زمان برگزاری  تور : آذر ماه 1400 شروع قیمت از : 7.900.000 تومان – هر نفر پرواز : هواپیمایی ماهان خدمات

تور پاریس
تور اروپا

تور سوئیس + فرانسه

سوئیس +ایتالیا+فرانسه+آلملن زوریخ+میلان+پاقیس+بارسلون پشنهاد شگفت انگیز دانلود پکیج کد تور : 22125 زمان برگزاری  تور : 18شهریور 1401 شروع قیمت از : 570 یورو +

تور لوزان
تور اروپا

تور سوئیس – لوگانو

سوئیس با طعم ایتالیاییلوگانو تجربه ای شگفت انگیز دانلود پکیج کد تور :22114 زمان برگزاری  تور : 20 مرداد 1401 شروع قیمت از :1190 یورو

عرشیان نامه - دانستنی های مرتبط

مهمترین توصیه های بهداشتی که باید در سفر رعایت کنیم
آشنایی با 8 موزه برتر زوریخ درسوییس
جاذبه هایی که در سفر به گرجستان نباید از دست داد
معرفی بهترین غذاهای گرجستان
بستن منو